U STET DOO nastojimo da osiguramo vaše zadovoljstvo i rešimo sve eventualne reklamacije brzo i efikasno.

Pravo na odustanak od kupovine

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu ili van poslovnih prostorija u roku od četrnaest (14) dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim direktnih troškova vraćanja robe. Izjavu o odustanku možete
poslati putem imejla na info@stet.rs.

Izjava o odustanku proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Rok od četrnaest (14) dana računa se od trenutka kada roba dospe u posed potrošača ili trećeg lica koje je potrošač odredio.

Potrošač je pre narudžbine obavešten o svim podacima u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Narudžbenica ili faktura izdata po porudžbini smatra se formularnim ugovorom o prodaji robe.

Postupak reklamacije

U slučaju reklamacije zbog oštećenja prilikom dostave, greške kod prenosa podataka ili bilo kog drugog nedostatka molimo vas da nas obavestite u roku od dvadeset četiri (24) sata od prijema pošiljke.

Reklamaciju možete podneti:

  • Imejlom na adresu: info@stet.rs
  • Pismeno na adresu: Rakoci Ferenca 124, Temerin
  • Telefonski na broj: 060 80 80 658

Pravo na reklamaciju

Kupac stiče pravo na reklamaciju u sledećim slučajevima:

  • Proizvod nije isporučen po uputstvima iz porudžbine
  • Isporučeni proizvod ne odgovara standardima
  • Došlo je do oštećenja proizvoda prilikom isporuke

Prilikom prijema proizvoda kupac je dužan da proveri ispravnost porudžbine i uporedi primljene artikle s računom. Ukoliko nešto nedostaje, potrebno je odmah obavestiti našu službu jer naknadne reklamacije neće biti uvažene.

Rešavanje reklamacija

U slučaju opravdane reklamacije, nudimo raskid ugovora uz povraćaj uplaćenog iznosa ili zamenu proizvoda. Ako se radi o oštećenju ili neispravnosti isporučene robe, molimo vas da nam pošaljete fotografiju kao fizički dokaz reklamacije. Ukoliko je reklamacija opravdana, troškove prikupljanja oštećene ili neispravne robe snosi STET DOO.
Sve reklamacije rešavamo u dogovoru sa kupcem u najkraćem mogućem roku.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošač u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ima pravo da pokrene postupak rešavanja spora
vansudskim putem, pred nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Prodavac je po Zakonu u obavezi da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.

Rokovi za reklamaciju

  • Rok za prijavu fizičkog oštećenja nastalog u transportu je dvadeset četiri (24) sata od prijema paketa.
  • Rok za prijavu fizičkog oštećenja proizvoda pri ličnom preuzimanju je dvadeset četiri (24) sata od preuzimanja porudžbine.
  • Rok za isticanje nesaobraznosti je dve (2) godine od dana kupovine.

Rok za odgovor na reklamaciju je osam (8) dana od prijema reklamacije, dok je rok za rešavanje petnaest (15) dana.  Potrošač je dužan da se izjasni najkasnije tri (3) dana od prijema odgovora prodavca. Ovi rokovi se mogu produžiti na najviše osamnaest (18) dana ukoliko je potrebno dodatno izjašnjavanje potrošača.

Povraćaj sredstava

U slučaju kada nismo u mogućnosti da zamenimo artikal za koji prihvatamo reklamaciju drugim adekvatnim primerkom, izvršićemo povraćaj sredstava kupcu. Povraćaj sredstava za artikle plaćene platnim karticama vrši se isključivo preko iste kartice koja je korišćena za plaćanje (VISA, MasterCard, Maestro, Dina, AMEX). Naša banka će na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava isključivo na račun korisnika kartice. Povraćaj sredstava u gotovini nije moguć za transakcije izvršene platnim karticama.

Postupak reklamacije

  • Pošaljite zahtev našem operateru na adresu info@stet.rs, navodeći ime i prezime, imejl-adresu, broj fakture ili računa i opis razloga reklamacije.
  • Artikle namenjene za povraćaj adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Priložite fakturu ili gotovinski račun i označite pošiljku kao „Reklamacija”.
  • Nakon što reklamirani artikal stigne u naše prostorije i izvrši se provera opravdanosti reklamacije, ispravan artikal će biti isporučen na vašu adresu. Ako artikal više nije dostupan, izvršićemo povraćaj novca.

Za kupce iz inostranstva troškove zamene i povraćaja artikala snosi kupac.

Za sve dodatne informacije i pomoć slobodno nas kontaktirajte na info@stet.rs